dilluns, 17 de novembre del 2014

APRENEM A GLOSAR

Avui han vengut Na Maribel Servera i en Mateu Xurí. Hem començat a aprendre a glosar. Quan ells han partit hem provat de fer-ne algunes.


GLOSES

Ell va haver somniat
amb el seu nou camió
li va caure el gelat
i es va posar rodó.
Aina Mairata i Ramon Planes

Avui ha sortit rodó
i ha vengut en Xurí
ell és un bon glosador
i ha tornat pel camí.
Majid i Guiem Cuart

Passà un gros avió
que volava per la mar
un ocell el va guiar
i arribà al cantó.
Aina Vives i Joan Brazales

Jo he fet una cançó
per la meva col·lecció
demà la vull compartir
escoltar-la i gaudir.
Neus Bisquerra i Chloe Elstam

Jo d'ella em vaig cansar
i la vaig ben destruir
molt em vaig divertir
i em varen castigar.
Biel Seguí i Lucia Salgado

El corredor va guanyar
va menjar un variat
per anar a entrenar
i arribà esgotat.
Margalida Pons i Mariona Gomila

Jo tenc dos animalets
i són molt encantadors
i tots dos són canets
també són bons caçadors.
Ibtissam Abbou i Sebastià Horrach

Una ovella vaig trobar
i em vaig enamorar
la vaig voler encalçar
i un xot em va asssustar.
Marta Socias i Mateu Femenia

A la mar un gran vaixell
i mirar el món marí.
Emprant el seu cervell
ell ha vist un submarí.
Maria Dolors Morell i Caterina Cànaves

Aventura vam trobar
seguint una gran negror.
Va arribar gran temor
la gent va desesperar.
Joan Manel

Jo vull anar a la mar
amb temps molt assolellat
i amb el meu petit gat
amb el cel blau i ben clar.
Neus Triviño i Miquel Jaume


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada